Obecność firmy w mediach jest podstawowym filarem, który umożliwia budowanie pozytywnego wizerunku na szeroką skalę. Jednak sama reklama - z racji nasycenia rynku tą formą promocji- nie przynosi już pożądanych rezultatów. Konieczne staje się szukanie takich dróg dotarcia do klientów, które wciąż postrzegane są jako nienachalne
i wiarygodne. I właśnie w tym celu wykorzystuje się działania z zakresu Public Relations, które przez odbiorców wciąż nie są utożsamianie z działaniami reklamowymi. Klienci są przekonani, że mają do czynienia z prawdziwymi, rzetelnymi informacjami, a nie z płatnymi rekomendacjami produktu czy usługi. Dzięki temu wzmacnia się zarówno wiarygodność samego przekazu, jak i marki.
Jak wygląda współpraca z naszą firmą?
W ramach świadczonych przez nas usług PR nawiązujemy współpracę zarówno z mediami tradycyjnymi (prasa, telewizja, radio), jak i mediami internetowymi (portale, serwisy). W zależności od profilu działalności klienta, dobieramy media branżowe, specjalistyczne i opiniotwórcze. Zdając sobie sprawę z tego, że „mamy w swoich rękach” wizerunek klienta, dbamy o to, aby przekazać dziennikarzom jak najwięcej informacji, które wyróżnią go wśród konkurencyjnych firm. Dokładamy wszelkich starań, aby opracowywane przez nas materiały były rzetelne i atrakcyjne dla czytelników. Działania z zakresu Public Relations są indywidualnie dopasowywane do każdego klienta. Na podstawie jego działalności definiujemy grupy mediów, wybieramy tematykę informacji prasowych oraz w dalszym etapie zajmujemy się ich dystrybucją. Na bieżąco monitorujemy publikowane materiały i sposób ich przedstawienia.
W naszej ofercie znajdą Państwo również takie obszary działań jak:
Organizacja konferencji prasowych i eventów
Aby zagwarantować naszym klientom odpowiedni rozgłos w mediach o organizowanych przez nich wydarzeniach, docieramy do dziennikarzy poprzez bezpośrednie kontakty, a także dodatkowo przez organizację:
konferencji prasowych
seminariów
szkoleń
eventów
Patronat medialny
W ramach działań staramy się docierać do różnorodnych mediów, nie ograniczając się wyłącznie do jednej z branż. Wydarzenia organizowane przez naszych klientów, są nagłaśniane w mediach typu:
prasa
telewizja
radio
Internet
MK GROUP tylko w 2014 roku była wyłącznym partnerem medialnym dwóch prestiżowych wydarzeń: VI Edycji Konkursu organizowanego przez Korporację Absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie „Laury Magellana” oraz Konkursu Piękności Miss Polonia-Kraków 2014.
Opracowywanie informacji prasowych
W zakres naszych działań wchodzi także opracowywanie informacji prasowych (tzw. Press realises). Przygotowujemy je pod kątem wybranych mediów, na postawie materiałów, które zostają nam przekazane przez klienta. Klienci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo w obszarze doboru mediów, tematów oraz sposobu ich późniejszego przedstawienia. W ramach naszych działań public relations świadczymy również takie usługi jak: