Formularz zapytania / Wycena słów kluczowych
Temat zapytania
Państwa strona www
Telefon
Adres email
@
Firma
Osoba kontaktowa
Treść
Kampanie AdWords

Kampanie AdWords

Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że brak widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania znacznie utrudnia pozyskanie nowych klientów oraz osiągnięcie zadowalających efektów sprzedażowych. Dlatego też prędzej czy później w planach marketingowych firm zaczynają pojawiać się takie usługi jak pozycjonowanie oraz kampania linków sponsorowanych. Często pada pytanie: od czego zacząć i która z usług przyniesie firmie lepsze rezultaty? Każda z wymienionych form reklamy w sieci posiada swoje zalety, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest ich połączenie. Pozycjonowanie jest procesem długofalowym - pierwsze wyniki pojawiają się zazwyczaj nie wcześniej niż po około trzech miesiącach od momentu rozpoczęcia współpracy z firmą pozycjonerską. W tym okresie doskonałym wsparciem usługi pozycjonowania może być kampania linków sponsorowanych, która gwarantuje klientowi zaistnienie w wyszukiwarce zaraz po jej uruchomieniu.

Jak wygląda kampania linków sponsorowanych?

Jedną z zalet kampanii Adwords jest szybki efekt. Kampania linków sponsorowanych zaczyna być widoczna w wyszukiwarce od razu po zaakceptowaniu jej przez Google, dlatego jest to doskonała forma promocji dla osób, które w krótkim czasie chcą zaistnieć w wyszukiwarce. Reklamy są widoczne w sieci już w ciągu kilku godzin od uruchomienia kampanii. Nie bez znaczenia jest też ich położenie - wyświetlają się w górnej części wyników wyszukiwania oraz z boku, są więc łatwo zauważalne przez użytkownika. Kampania linków sponsorowanych cechuje się dużą elastycznością. Klient ma możliwość dokonywania dowolnych zmian ustawień na każdym etapie prowadzenia kampanii. Dotyczy to m.in. doboru słów kluczowych czy też harmonogramu wyświetlania reklam. Sam sposób funkcjonowania kampanii to swoista licytacja pomiędzy firmami z danej branży, które w podobnym okresie uruchamiają swoje reklamy. Im bardziej popularna jest dana branża, tym wyższy będzie koszt za kliknięcie w reklamę (CPC). Na koszt ten mają wpływ również pozycje, na których wyświetlana jest reklama. Klient nie płaci jednak za samo wyświetlanie reklam, opłata jest naliczana dopiero w momencie, kiedy użytkownik kliknie w link reklamowy.

Kiedy warto zainwestować w kampanię linków sponsorowanych?

  • kiedy strona nie osiągnęła jeszcze wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania;
  • kiedy świadczone przez firmę usługi są sezonowe;
  • kiedy wprowadzamy do swojej oferty nowe produkty/usługi i chcemy, aby potencjalni klienci szybko się o nich dowiedzieli;
  • kiedy któraś z kluczowych dla nas fraz nie pozycjonuje się;
  • kiedy chcemy wzmocnić lub utrwalić wizerunek naszej firmy lub markę produktu;
  • kiedy nie jesteśmy pewni jakie słowa kluczowe będą najbardziej skuteczne w usłudze pozycjonowania;
  • kiedy chcemy dotrzeć do konkretnej grupy osób (np. kierując ogólne frazy na daną lokalizację).

Jak przebiega współpraca z naszą firmą?

Kampanie linków sponsorowanych realizujemy od kwoty 500 zł netto. Nasza prowizja stanowi 20% wartości całego budżetu kampanii, który klient chce przeznaczyć na reklamę. W ramach świadczonych usług projektujemy opis reklamy, która będzie się wyświetlała w wyszukiwarce, dobieramy słowa kluczowe, dokonujemy ustawień kampanii (budżet dzienny, godziny wyświetleń, stopień dopasowania słów kluczowych, targetowanie), codziennie monitorujemy kampanie i optymalizujemy ją, a po jej zakończeniu przedstawiamy klientowi szczegółowy raport. Do każdej kampanii podchodzimy w sposób indywidualny, tworząc grupy reklam promujące te produkty i usługi, na których sprzedaży szczególnie zależy naszym klientom. Reklamy uruchamiane są dopiero po akceptacji ze strony klienta proponowanych przez nas ustawień. Nie oznacza to jednak, że na tym etapie kończy się nasza praca. Podczas codziennego monitoringu kampanii mierzymy efektywność poszczególnych słów kluczowych oraz treści reklam, tak aby kampania przyniosła jak najlepszy efekt. Oprócz reklam tekstowych zajmujemy się również prowadzeniem kampanii banerowych i remarketingowych.

Dlaczego my?

MK GROUP jest jedną z najstarszych firm pozycjonerskich w Polsce. Z racji tego, że doskonale znamy rynek wyszukiwarek w kraju i za granicą, swoje umiejętności postanowiliśmy wykorzystać również w obszarze kampanii linków sponsorowanych. Pierwsze reklamy naszej firmy w wyszukiwarce uruchomiliśmy w 2006 roku, następnie przyszła kolej na prowadzenie kampanii Adwords dla naszych klientów, m.in. dla Uniwersytetu Jagiellońskiego, czy Oknoplastu. Obecnie prowadzimy już nie kilka, a kilkadziesiąt kampanii miesięczne w wyszukiwarkach polskichi zagranicznych – zarówno dla większych, jak i mniejszych firm. Podczas współpracy z naszą firmą klienci mogą liczyć na indywidualne podejście i profesjonalne doradztwo. Fachowo przygotowane kampanie zapewniają precyzyjne docieranie do użytkowników i wzrost zysków.

Certyfikaty

Copyright by MKGroup © 2014
adres: ul. Gen. Karcza 11, 30-394 Kraków
e-mail: biuro@mkgroup.pl
godziny otwarcia: pn-pt 10.00 - 18.00
mapa: MK Group - mapy Google